Favoriete YouTubers.

YouTube

In mijn vorige blogpost, vertelde ik dat ik het leuk vind om YouTube video’s te kijken. Daarom dacht ik dat het misschien een leuk idee was om alle YouTubers die ik leuk vind en waar ik graag naar kijk, op een rijtje te zetten. Dit zijn niet alle kanalen die ik volg, ik ben geabonneerd op zo’n 134 kanalen dus dat zou een beetje onmogelijk zijn. Ik kan nu dus niet alle YouTubers noemen die ik leuk vind, maar ik ga wel een deel van mijn favorieten met jullie delen.

Iemand die ik heel leuk vind om naar te kijken is Mascha. Ik kijk elke dag haar vlogs en meestal ook haar beauty video’s. Vlogs zijn gewoon vermakelijk om te kijken, wat iemand anders doet is altijd wel interessant.

 

Ook een favoriete vlogger van mij is Linda (decorationn2), ze is zo open en eerlijk over alles en haar video’s vind ik ook heel leuk om te kijken.

In mijn vorige blogpost heb je ook kunnen lezen dat ik erg van koken hou. Daarom kijk ik ook graag naar de video’s van Frances (Foodgloss). Ik vind het heel leuk om naar te kijken en om de recepten die zij deelt na te maken.

Jules (JustJulesx) en Pamela (lifewithPamela) en samen hebben ze ook een kanaal genaamd Jumela. Ze hebben echt geweldige humor! Ik kijk altijd uit naar hun video’s. Ze zijn heel grappig en daarom ook super leuk om naar te kijken.

EenhoorJoost is ook absoluut één van mijn favoriete YouTubers. Joost is in een hele korte tijd best wel bekend geworden. Ik volg Joost al een tijdje en het is echt leuk om iemand zo snel te zien groeien! En ook Joost heeft ontzettend leuke humor die ik echt geweldig vind om naar te kijken.

Voor nu laat ik het even bij dit lijstje. Misschien dat er ooit nog een deel 2 komt. Kijk jij ook graag YouTube video’s? Laat me dan weten wie jouw favoriete YouTubers zijn! Ik ben erg benieuwd.

Geef een reactie

