Get to know me.

who am i?Omdat dit mijn eerste echte blogpost is, leek het me leuk om wat over mezelf te vertellen. Zodat je kunt lezen wie het meisje achter deze blog is. Ben je benieuwd? Lees dan vooral even verder. 

Ik ben Sanne en ik ben 16 jaar oud. Ik ben net klaar met mijn examens en heb dus geen school meer dit schooljaar. Ik deed vmbo-tl (mavo)  en ben van plan om volgend jaar havo te gaan doen, als ik slaag natuurlijk. Als iemand aan mij vraagt: “hey Sanne, wat zijn eigenlijk jouw hobby’s?” Dan weet ik vaak niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik dacht altijd dat ik geen hobby’s had, of nouja hobby’s wat ik vond dat ik niet echt hobby’s kon noemen.

netflix

Ik vind het heel erg leuk om te lezen en schrijven, maar ik deed het heel weinig, is het dan wel een hobby? Nu ik begonnen ben met bloggen en het tot nu toe heel leuk vind, kan ik zeker zeggen dat schrijven mijn hobby is.

Verder vind ik het ook heel leuk om films en series te kijken. Ik kan urenlang achter elkaar alle afleveringen van een serie kijken. Ik vind series zoals Pretty Little Liars heel leuk maar kijk ook graag naar de wat stoerdere series zoals Prison Break en Breaking Bad. Mijn favoriete series op het moment zijn New Girl en Once Upon A Time. New Girl is echt aan te raden als je van humor en onzin televisie houd waar je niet bij na hoeft te denken, maar wel om kunt lachen. Once Upon A Time vind ik vooral heel leuk omdat het over sprookjes gaat, maar niet de sprookjes zoals je altijd dacht dat ze gingen. Ook kijk ik graag naar video’s op YouTube. Van Beautygloss tot Enzo Knol, ik vind heel veel verschillende YouTubers leuk. Ik kan wel een keer wat schrijven over mijn favoriete YouTubers!

boeken

Ook zei ik net dat ik lezen heel leuk vind. Ik ben gek op  boeken series zoals de Twilight Saga, de Hunger Games en Divergent vind ik ook heel leuk (van al deze boeken ben ik  ook fan van de films). Ik heb meerdere verfilmde boeken gelezen en als er aan mij gevraagd word wat ik nou leuker vond, de boek of de film, dan is mijn antwoord vrijwel altijd het boek. De boeken zijn vaak veel spannender en gedetailleerder. Ik vind het altijd jammer als ik de film al heb gezien en daarna pas bedenk dat het misschien leuk is om ook het boek ook te gaan lezen. Als ik het dan ga lezen heb ik steeds het beeld van de film in mijn hoofd, terwijl ik het bij een boek het leukste vind om er  zelf bij te bedenken hoe alles eruit zou zien. Als je na het lezen van een boek de film bekijkt en kijkt hoe alles eruit ziet, vind ik het altijd leuk om te zien hoe iemand ander zich dat voorgesteld heeft, ik heb er bijna altijd een ander beeld bij dan wat je in de film te zien krijgt.

pizza

Nog iets wat ik heel leuk vind en je dus eigenlijk ook wel een hobby kunt noemen, is koken. Ik vind het heerlijk om nieuwe recepten uit te proberen of  iets uit de kast te trekken en er een recept van maken wat ik nog nooit eerder heb gemaakt. Ik vind het daarom ook altijd wel leuk om kookprogramma’s op televisie te kijken en natuurlijk Foodgloss op YouTube. En het proeven van nieuwe recepten is natuurlijk ook altijd leuk. Ik ben dol op eten! Niet alleen maar ongezond eten, een goed gevulde salade gaat er bij mij ook wel in. Ik zou niet kunnen kiezen tussen alles wat ik lekker vind wat mijn lievelingseten is. Ik vind Mexicaans eten heel lekker, Italiaans ook, maar een lekker stampotje op z’n tijd vind ik ook heerlijk. En ik ben dol op fruit!

broek

Nou genoeg over mijn hobby’s. Laat ik het ook even hebben over hoe ik eruit zie. Ik vind fashion en beauty heel leuk, alleen om nou te zeggen wat voor “stijl”  ik heb vind ik moeilijk. Ik denk dat mijn “stijl” vooral comfy en casual is, maar er leuk uitzien vind ik ook wel belangrijk. Ik ga niet perse met alle trends mee maar ik ben wel dol op de trend met de ripped jeans. Het liefst draag ik iedere dag een ripped jeans met een oversized shirt (uit mijn broers kast gestolen haha) en m’n Adidas Superstars eronder en om de outfit af te maken een paar leuke sieraden.

oorbellen

Ik draag iedere dag oorbellen, nooit lange oorbellen, meestal gewoon knopjes. In ieder oor heb ik drie gaatjes, waarvan ik er 3 zelf heb geprikt. Nu hoor ik je denken, drie? Raar getal.. Dat komt omdat ik mijn tweede gaatje eerst zelf geprikt had en aan één oor de oorbel er weer uit moest halen omdat het niet helemaal goed was gegaan. Daarna heb ik het gaatje opnieuw bij de juwelier laten schieten. Dit deed zoveel meer pijn dan dat ik het zelf prikte, dat ik besloot om bij mijn derde gaatje het gewoon weer zelf te doen.

Ik vind dat ik tot nu toe wel genoeg heb verteld over mezelf. Wil je meer over mij weten? Laat dan een reactie achter of mail mij, mijn e-mail adres kun je vinden onder het kopje “Over Mij“.

Geef een reactie

